söndag 26 oktober 2008

En ny affärsidé

Sommaren 2006 var jag i Hollywood och försökte bli skådis. Det gick väl sådär, men jag träffade många intressanta människor på vägen. Bland annat träffade jag två killar som hette Noel och Bryan, som jobbade med att anordna fester där tjejer fick bada topless i Margerita. Noel och Bryan filmade tjejerna när de badade i denna härliga tequiladrink och sålde sedan filmerna på nätet. Jag har tänkt en del på dessa herrar sedan dess och funderat en del på deras affärsidé. Det känns ju som en rätt långsökt grej, men när allt kommer omkring så måste de ju ha fått idén av någon som faktiskt haft denna sexuella fantasi. Då slår det mig att det är två ganska olika intressen som kombineras. Sprit och toplesstjejer är ju härliga var för sig men hur noga jag än tänker kan jag inte erinra mig om att dessa två dykt upp samtidigt i någon fantasi som jag haft.

Detta har dock triggat min hjärna att komma på nya teman som man kan filma och tjäna pengar på. Den ena komponenten av Noel och Bryans affärsidé: topless tjejer, måste naturligtvis finnas med i mina filmer. Den andra delen är den jag fortfarande funderar på, men det måste självklart vara någonting jag själv tycker om. Här är mina förslag än så länge:

1. Topless-tjejer som klappar hundvalpar
2. Topless-tjejer som kollar på krigsfilm
3. Topless-tjejer som spelar badminton
4. Topless-tjejer som går på Nordiska museet
5. Topless-tjejer som fikar på söder
6. Topless – tjejer som sjunger flerstämmigt
7. Topless-tjejer som gör melodikrysset på lördagar

Nu ska det ju också påpekas att ingen av dessa komponenter förekommer i mina sexuella drömmar, men jag tror ändå att de skulle kunna ge folk en minnesvärd och behaglig stund i tv-soffan.

1 kommentar:

ellOlle sa...

Topless-tjejer som tvättar håret i en frisörsalong?